Politika Ma

Politika Ma

Gyáva-e Orbán Viktor?

2018. február 11. - POLMA

Karácsony Gergely (MSZP-P miniszterelnök-jelölt) és Molnár Gyula (MSZP elnök) bejelentették, hogy törvény(csomag) keretében kényszerítenék vitára Orbán Viktort a választások előtti pénteken. Ez újra napirendre tűzte a kérdést: Miért nem vitázik Orbán Viktor? 

Péntek éjjel jelent meg a Reflexmanen egy bejegyzés, mely szerint: 

Orbán nem gyáva és az is biztos, hogy bárkit az asztal alá beszélne papír nélkül is...

A feltevés, ha jól értem abból indult ki, hogy Orbán csupán azért nem áll ki vitára, mert magasabb rendű védelmezőnek hiszi magát, eképpen pedig számára nívón aluli a nímand "kétségbeesetten kapálózó" ellenzékivel való vita.

Én azt gondolom ez nem igaz. Ez csupán a díszlet. Az a díszlet amit a már most tökéletesre hangolt FIDESZ szavazóknak építettek gondos kezek hónapok, sőt évek óta. Az a kép miszerint Orbán nem saját gondolatnélküliségét kívánja leplezni, csupán egy megfelelő partnerre, egy méltó ellenfélre vár. Ami ugye (so sad) az ellenzéki oldalon most pont nincs. 

A valóság meglátásom szerint valahol a papírmasé propaganda másik oldalán keresendő. 

A Országgyűlés ülésein hétről hétre tanúi voltunk, miképp értelmezi a kormánypárt az ellenzéki kérdéseket. Ünnepnapnak számított, ha Orbán Viktor megjelent és "válaszolt" az azonnali kérdésekre. Itt bújt ki a szög a zsákból. Ekkor már nem tehette meg, hogy halaszthatatlan közfeladatot lásson el, oda kellett állni és mondani kellett valamit. 

És hát mondott is: zsúrpubizott, szemöldökcsipeszezett boldog karácsonyozott, kifejtette, hogy Habony nem szerepel kifizetési listán (a kérdés nyilván nem ez volt), nem hallotta a kérdést, amit a házszabály értelmében nem lehetett megismételni, KGBélázott.  Csupa előrevivő, korrekt megnyilvánulás. Igaz?  Érdemi választ (ellenzéki képviselőnek) az esetek túlnyomó részében nem adott.

Ezzel pedig senki sem tudott mit kezdeni, ebbe a műfajba ez belefért. Minden egyes alkalommal kifejtette, kifejthette vélt felsőbbrendűségét a "kétségbeesetten kapálózó" ellenzékivel szemben. 

Mindeközben persze interjút sem adott olyan médiumnak ahol akár csak minimális ellenszélben kellett volna küzdenie a vélt, vagy valós igazáért. 

Ez az a mentalitás, ami egy tévévitában már nem kifizetődő. 

Nem vitás, hogy Orbán Viktor tehetséges és rendkívül tapasztalt politikus. Pontosan tisztában van vele, hogy milyen kérdéseket kapna, tisztában van talán az ellenzék legtöbb érvével is. Mégsem fog egy ilyen vitába beleállni. Hogy miért, annak talán két fontos oka van. 

1. Nincs szüksége rá. 

A fent már említett tábor tökéletesen Orbán-hívő. Elég csak megnézni egy-egy kommentet például a kormányhű média valamely tévévitát bíráló, Karácsonyékat nevetség tárgyává tenni igyekvő cikke alatt.

2. Mindezek mellett mégis veszélyes

Mi történne ha Orbán Viktor valóban KÉRDÉSEKET kapna? Bizony kontraproduktív lenne 1-1,5 órán keresztül Sorosozni az egészségügy témájától, az oktatáson át, a korrupciós ügyekig. Mi történne, ha Orbánnak érdemben kellene reagálni ezekre a problémákra? Lehullna a lepel.

Hiszen valójában nincsenek érvek. Nincs olyan kommunikációs szakember akinek a szövege meggyőzne egy független moderátort, egy ellenzéki miniszterelnök-jelöltet és egy teljes országot arról, hogy a választási rendszer igazságos így ahogy van (még úgy sem, hogy ez valójában egy igencsak szubjektív kérdés), hogy az Elios körül semmi látnivaló, hogy teljesen oké két tucat kopasz a NVI-ben, hogy nyugdíjasok is vesznek sertéstelepet csak úgy, hogy más is épít stadiont és kisvasutat a játszótérnek használt szülőfaluban és még sorolhatnánk sokáig. Mészárostól-Rogánig. úgy is, ha vissza sem keresgélünk az ügyek között. 

Orbán Viktor valóban nem gyáva, inkább csak realista.

Pontosan tudja, hogy papírból, vagy papír nélkül, de a tényekkel szemben alulmaradna.

A bejegyzés trackback címe:

https://polmablog.blog.hu/api/trackback/id/tr8413655432

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

különvélemény 2018.02.12. 09:21:30

Nézd meg a gyurcsány vitát, és rájössz, hogy nemigazországban felesleges politikai vitában részt venni, mert ott hazudozáson, demagógián és sárdobáláson kívül nem történik más.

Mint ahogy te is az eü-vel, meg az oktatással jössz, pedig egyiket sem orbán rontotta el, sőt, ha már itt tartunk, a felsőoktatásból tömegoktatás kreálása az mszp-szdsz bűne, 2005/2006-ban volt a csúcspont és ez mind az államilag támogatott büfészakoknak köszönhető, ami miatt ma már titkárnőnek is csak diplomával alkalmaznak.

FayRodisz 2018.02.12. 09:25:32

orbán mindig is egy koszos, gyáva féreg volt. Csak az elvakult rajongók hiszik, hogy az oroszok kivonulásának eldöntése után hősiesség volt kizavarni őket.
Amióta Gyurcsány felmosta vele a mocskos padlót, azóta még a csekély értelmével is megtanulta, hogy normális emberek közé csak a hatalma miatt engedik és kérdésre csak akkor válaszol ha előtte megkapta felkészülésre.
Gerinctelen, koszos féreg, azokkal együtt akik a hatalomba jutatták és ott tartják.

A tudomány sosem téved! 2018.02.12. 09:29:15

Igen, gyáva.
Tegnap megbukott, és holnap gyáván le is mond.
Ahogy ezt az index/444 féle alternatív univerzum híroldalai megírják minden nap. IS!

ostvan1 2018.02.12. 09:29:27

@különvélemény: Gratulálok!!! 8 év TELJHATALMÚ fidesz-uralom után azért némi elfogultság kell ahhoz, hogy még merjél visszamutogatni az elődökre. Ugyanis - jelenleg - az a baj, amit orbán NEM csinált meg, NEM javított ki a 2/3 birtokában. Pedig lett volna ereje hozzá, csak hiányzik a tehetsége. Vagy, ami még rosszabb, nem volt fontos neki Magyarország. És, úgy tűnik, neked sem.

Flúgatlan 2018.02.12. 09:30:06

A cikk logikus, de szomorú, hogy így van. Gyakorlatilag a demokrácia működésképtelenségének újabb jele, hogy megteheti ezt egy miniszterelnök. Ha kicsit is normálisabban gondolkoznának a tömegek, akkor azt, hogy nem áll ki vitára, nem vállalja a kérdéseket, egyértelműen annak vennék, hogy rá nem szabad szavazni. Csakhogy az alternatívák (más területen) legalább ennyire rosszak és ezért tényleg megengedheti magának.

különvélemény 2018.02.12. 09:32:27

@ostvan1:
Ezt pont kijavította, amikor megvonta az állami támogatást a büfészakok jó részétől.

különvélemény 2018.02.12. 09:43:00

@ostvan1:
Egyébként nem értem ezt a csodavárást.
Képzeld el a tökéletes kormányt.
Ha szerinted az képes lenne csődhelyzetből 8 év alatt elit országot csinálni, akkor vagy nagyon fiatal vagy, vagy és naiv, nagyon öreg és már jelentkeznek az öregkori elbutulás jelei.
A németek 25 év alatt több, mint 2 ezer milliárd eurót toltak a keletnémet blokk felzárkóztatására, és kb. 70%-nál tartanak. Az több, mint 600 ezer milliárd forint.
Meséld el, milyen pénzből sikerülne neked 8 év alatt ezt Magyarországon elérni?

neko1967 2018.02.12. 09:58:09

@különvélemény:
Igen nézd meg a Gyurcsány-Orbán vitát, de vedd le a hangot, csak a non-verbális kommunikációt figyeld! Gyurcsány a mondatait Orbánnak címezte, hozzá beszélt, rá nézett, és támadott, Orbán meg inkább a kamerába beszélt, kerülte a szemkontaktust, és védekezett. A látottak alapján egyértelműen elvesztette azt a vitát, annyira, hogy Gyurcsány már-már túlnyerte magát!

Egyébként a 2002-es vitát is csak döntetlenre tudta hozni Medgyesivel szemben, aki pedig nem igazán a szavak embere, lásd "útelágazás"!

sakkosfx 2018.02.12. 09:59:08

Egy nyomorban tartott népet, még Orbán sem tud meg győzni, hogy jól élnek! Nem beszélve a köztudott sumákságairól! Ha egykövet eldobunk azt nem lehet semilyen hazugsággal meg nem történtté tení!

Rettegek mert ballib vagyok 2018.02.12. 10:00:05

Gyurcsány bebizonyította ballibekkel nem érdemes vitázni.
Gyurcsány 2006-ban elhangzott minden mondatáról kiderült vagy azonnal, vagy 1-2 év múltán, hogy pofátlan hazugság.

neko1967 2018.02.12. 10:01:52

@különvélemény:

"Ezt pont kijavította, amikor megvonta az állami támogatást a büfészakok jó részétől."

Igen, például a fizetőssé tette a jogi és társadalom tudományi karokat. Nem kell ide annyi gondolkodó ember, aki akár az alsóbb néposztályokból érkezhetnek! Menjenek inkább "egyszer használatos" szakmunkásnak!

neko1967 2018.02.12. 10:12:23

@Rettegek mert ballib vagyok:

2006-ban azért nyert a baloldal, mert mertek kisebbet hazudni!

pld. nem csak 13 havi, hanem 14. havi nyugdíj, plusz a családi gépjárművásárlás támogatása!

A fidessen nem igazán lehet mit számonkérni, ugyanis 2010-ben semmi programjuk nem volt, 2014-ben meg ennyi: "Folytatjuk!"

Bizony most sincs semmilyen program!

felső határ nincs 2018.02.12. 10:24:19

"Karácsony Gergely (MSZP-P miniszterelnök-jelölt) és Molnár Gyula (MSZP elnök) bejelentették, hogy törvény(csomag) keretében kényszerítenék vitára Orbán Viktort a választások előtti pénteken. "

hahaha

konrada 2018.02.12. 10:28:48

Nem vitatkozik, ennyi.
...ha ezen elbukja a választást, megérdemli.

...ha azért nem vitatkozik, mert úgy gondolja, nyerni nem nyerhet vele, de veszíteni veszíthet, hát profi politikusként belefér neki az is, ha ellenoldali kihívói gyávának gondolják.

...s ha ezt ők jól tudják kommunikálni, és ezen wlbukja a választást, megérdemli...

konrada 2018.02.12. 10:31:44

@neko1967:
...nézd, találnak azok olyan mennyiségben munkát a szakmájukban , amekkorában kitermelődnek?
...mert ha igen, igazad van.
...ha nem, tán nem büfészakon kéne keresgélniük...

konrada 2018.02.12. 10:35:05

@sakkosfx:
Erről van szó!
Az embereket nem lehet a valósággal ellentétes dologról meggyőzni! Zorbán - ha most kedden még nem is - de április 8-án meg fog bukni, hiszen mint írod, nyomorban tartott embereket nem lehet arról meggyőzni, hogy jobban élnek....

Kovacs Nocraft Jozsefne 2018.02.12. 10:40:10

@neko1967:

"Igen, például a fizetőssé tette a jogi és társadalom tudományi karokat."

Ügyvéddel, jogásszal, "társadalomtudóssal" Dunát lehet rekeszteni, annyian vannak. Semmi szükség még többre. Nem jogászok és "társadalomtudósok" fogják az ország gazdaságát fejleszteni, hanem a műszakilag képzett szakemberek.

"Menjenek inkább "egyszer használatos" szakmunkásnak!"

Még azzal is nagyobb hasznot hajtanak az országnak.

"Gyurcsány a mondatait Orbánnak címezte, hozzá beszélt, rá nézett, és támadott, Orbán meg inkább a kamerába beszélt, kerülte a szemkontaktust, és védekezett. A látottak alapján egyértelműen elvesztette azt a vitát, annyira, hogy Gyurcsány már-már túlnyerte magát!"

Orbán tudta, hogy egy nyilvános vitában a közönséghez kell szólni, azt kell megszólítani. Kettejük közül bizony Orbán vitázott profi módon.

Kovacs Nocraft Jozsefne 2018.02.12. 10:43:05

@neko1967:

Amúgy is viccesek vagytok. Egyfelől Orbán szemére hányjátok, hogy nem a gazdaság igényeinek megfelelően történik a szakemberképzés az országban, másfelől az is baj, ha épp e cél érdekében lépéseket tesz a túlképzés megszüntetésére.

Ha van sapkája, ha nincs...

neko1967 2018.02.12. 10:45:29

Az a gond, hogy mindent egy demokratikus jogállam keretei között próbálunk értelmezni! Magyarország valamennyire demokratikus ország - legalább is a TEK még nem rúgta rám az ajtót - de nem jogállam!

Mondok egy példát! Néhány éve kiderült a Christian Wulf német államelnökről, hogy kapott valami gazdag vállalkozótól baráti kölcsönt lakásvásárlásra. 500.000 eurót, vagyis kb. kőkemény 155 millió forintot. Nem lopta, nem közpénzről van szó! Újságírók kiderítették. Megfenyegette az újságírókat, hogy ha cikk jelenik meg a dologról, beperli őket. Már másnap megjelent a cikk! Gyorsan fel vett egy kedvezményes hitelt a kölcsön kiváltására a BW banktól. Ezt követően többen is feljelentették a bankot hűtlen kezelés és jogosulatlan előnyhöz juttatás miatt. Végkifejlet? Az államelnök lemondott!

Magyarországon kiderül, hogy Orbán veje több mint 40 millió eurós csalásban sáros!
Következmény? Semmi.....

Rettegek mert ballib vagyok 2018.02.12. 10:46:45

@neko1967:

Ez elég is ha folytatják.

Ugyanis lényegesen jobb állapotban van ma a gazdaság, mint az elkúrók alatt volt.

Nem fizetnek 140 ezer bruttó felett 40%-os SZJA-t a 'gazdagok', hanem 300 ezer az átlagfizetés 18% SZJA-val.
0 közeli az infláció, banki kamat, nem kétszámjegyű mint az elkúróknál.
Munkanélküliésg alig mérhető, nem pedig megduplázódott.
Családi adókedvezmény és közmunka van segílyezés és naplopás helyett.
Az ország és emberek devizában rommáadósítása helyett, a devizahitelek kivezetése, és csökkenő adósság.

Egyszóval az elkúrók hazugságai a kutyát se érdeklik, hisz a programjuk hazugásg, az elkúrás volt a valóság.
Most pedig lényegesen jobb mindenkinek gazdaságilag.

Kovacs Nocraft Jozsefne 2018.02.12. 10:47:28

Orbán miért is félne egy vitától?

Egyetlen érthető oka van annak, hogy nem akar vitázni. Mégpedig az, hogy egy vitával publicitást ajándékozna az ellenfél politikusának - azt meg minek tenné? Képzeld csak el, mekkora presztízsnövekedést jelentene pl. egy Együtt-főnöknek, ha Orbán kiállna vele TV-vitára? Lehet, hogy Orbán egy sötét gazember, de az biztos, hogy nem hülye.

Rettegek mert ballib vagyok 2018.02.12. 10:49:18

@neko1967:

A szocik a 4-es metróvan, ami szintén OLAF-os ügy, szintén megúsztak mindent.
Pedig ott 40 milliárd volt nem 40 millió.

A közbeszerzés előre le van osztva évtizedek óta. Az OLAF-nál ez szabálytalannak számít, a bíróságon viszont nem bizonyítható, így a büntetés rendre elmarad. Ennyi a sztori.

Kovacs Nocraft Jozsefne 2018.02.12. 10:54:18

@neko1967:

"Magyarországon kiderül, hogy Orbán veje több mint 40 millió eurós csalásban sáros!
Következmény? Semmi....."

Az ugye megvan, hogy Orbán nem azonos Orbán vejével, míg Christian Wulff azonos volt Christian Wulff-fal?

Ettől persze gusztustalanul bűzlik a dolog, ez tény.

Kovacs Nocraft Jozsefne 2018.02.12. 10:55:28

@Rettegek mert ballib vagyok:

"Pedig ott 40 milliárd volt nem 40 millió."

Tudtommal nem 40, hanem 400 (négyszáz!) milliárd.

neko1967 2018.02.12. 10:55:31

@Kovacs Nocraft Jozsefne:

"cél érdekében lépéseket tesz a túlképzés megszüntetésére"

Milyen túlképzés?

Maradjunk a jogi karoknál. A régi jogi karokat, mint az ELTE, a Szegedi, Pécsi vagy Miskolci nem tudják a befolyásuk alá vonni, az ott oktatók nem igazán NER-kompatibilisek. Igen ám, de az államnak szüksége van képzett szakemberekre, de csak megbízhatókra! Ezért létrehozták a "közszolgálati egyetemnek" csúfolt intézményt ahol évekig tartó agymosás után NER-kompatibilis kádereket bocsátanak ki.

project640 2018.02.12. 11:04:16

@maxval bircaman szeredőci szürke proletár: köszönjük a dakota közmondást, de úgy is lehetne 'a szarházi vezetők börtönbe teszik ellenfeleiket, így nem kell csatázni'

Kovacs Nocraft Jozsefne 2018.02.12. 11:06:56

@neko1967:

Konteózol. Jogászokból, ügyvédekből valóban túl sok van, ne tagadd. Sok helyütt ha nem is nyomorognak, de elég szerényen tudnak csak megélni, túl sok az eszkimó és kevés a fóka. Az ismeretségi körömben is látom.

project640 2018.02.12. 11:08:47

@Rettegek mert ballib vagyok: miről beszélsz te elmeroggyant!? ....kényszerforintosítás volt 253 forinton!!!!! az MNB pedig ezt megtette a Simor, meg elődei alatt felvett olcsóbb devizahitelekből ... az árfolyamkülönbözet, meg ugye tudjuk 'elvesztette középénz jellegét'
A Fidesz történelmi lehetőséget kapott!!!!! 2/3, és a soha nem látott felzákóztatási pénzekkel még jó, hogy jobban megy a gazdaság ...., de könyörgöm, még a ruandaiak is jobban élnek, mint 20 éve .... ez, hogy jobban élünk, ez egy olcsó frázis-fröcsögés ... miközben a V4-ek leglassabban fejlődő gazdasága vagyunk!!!!!!!!!!!!!!!!!! ... nincs paradigmaváltás, nincs 21.századba való átvezetés ... helyette végtelen cinizmus, arrogancia, elbutítás megy .... és látom ez nálad sikerült is

Kovacs Nocraft Jozsefne 2018.02.12. 11:14:20

@project640:

"kényszerforintosítás volt 253 forinton!!!!!"

Nem volt kényszer, ha nem akartad, nyilatkozhattál úgy. Persze hülye lettél volna.

GyMasa 2018.02.12. 11:16:25

@Kovacs Nocraft Jozsefne:
Igen, pl. egy ügyvéd FIZET azért, hogy felvegyék valahová gyakorlatra, és utána évekig ingyen dolgozik ott, ezzel szemben egy mérnököt, vagy agy SW fejlesztőt már az egyetem alatt is felvesznek félállásba, jó fizetésért.

Brix 2018.02.12. 11:23:04

Soha nem lesz olyan politikai helyzet, hogy Orbàn Viktor kiàllna valaki ellen. Ez egyrészt kockázatos- bàr még mindig Orbàn a legjobb ebben a műfajban- màsrészt, nem tartja méltónak sajàt magàhoz, hogy lealcsonyodjon arra a szintre. Ha elvàllalna egy ilyen vitàt, azzal csak a politikai ellenfeleinek tenne jót...

neko1967 2018.02.12. 11:32:27

@Rettegek mert ballib vagyok:
Elolvasod néha milyen hülyeségeket írsz?
"Ugyanis lényegesen jobb állapotban van ma a gazdaság, mint az elkúrók alatt volt."

Mintha lett volna egy világválság! A hosszútávú károkat lehetett volna fájdalmas döntésekkel csökkenteni, de ehhez konszenzusra lett volna szükség, de a fidess és orbán csak a saját rövidtávú érdekeivel törődött! Olyan volt a helyzet, mint amikor valaki meg akar venni egy céget, de először szinte a padlóra viszi, hogy minél kisebb legyen a vételár!

"Nem fizetnek 140 ezer bruttó felett 40%-os SZJA-t a 'gazdagok', hanem 300 ezer az átlagfizetés 18% SZJA-val."

Ez is egy nagy bullsith! Igenis fizessenek, mondjuk 800 ezer fölött, legyen többkulcsos adó! 300 ezer az átlagfizetés! Mozdulj ki Pestről, menj le vidékre, és lökd ezt a süket dumát! Úgy beverik a pofádat, hogy öröm nézni! És csak azért ennyi az átlag fizetés, mert a statisztikában a közmunkások nincsenek benne, mert ők nem "fizetést" kapnak. Ha benne lennének, lehúznák az átlagot!
Az átlaggal az a baj, hogy benne vannak azok is akik akár havi nettó több milliót keresnek, és azok is akik havi 120 ezret. Egyébként a minimálbéresek 2010 előtt nem fizettek adót, most meg 18%-ot.
Persze van családi adókedvezmény! Alleluja! Semjén Zsóti több adókedvezményt tesz zsebre egy hónapban mint egy három-műszakban dolgozó házaspár bruttó fizetése!

"Munkanélküliség alig mérhető"

Újabb bulisith! Vagy közmunkás lett, vagy kikerült a rendszerből és nincs nyilvántartva (feketén dolgozik) vagy külföldre menekült! Ha minden külföldön dolgozó magyar hazatérne, mennyi lenne a munkanélküliség, 20-30%-ék?

"Családi adókedvezmény és közmunka van segílyezés és naplopás helyett."

Igazi fidess trol vagy! Családi adókedvezmény igazán csak a gazdagoknak jó! Minimál-bérre bejelentett szülők mennyi adókedvezményt tudnak igénybe venni mondjuk 3 gyerek után?

Közmunkával kapcsolatosan csak annyit tudok mondani, hogy állami szervek ezerszámra alkalmaznak diplomás embereket a szakmájukban közfoglakoztatottként! A kötelezettségeik ugyan azok, mint a közalkalmazottaknak, de a fizetésük, fizetett szabadságuk sokkal kevesebb, egyéb juttatásaik - mint pl kaffetéria vagy iskoláztatási támogatás - pedig nincsenek!

"Az ország és emberek devizában rommáadósítása helyett, a devizahitelek kivezetése, és csökkenő adósság."
A devizahitelek felvételét 2000-ben tették lehetővé! Ki is volt akkor kormányon? Az adósság pedig nem csökkent, pedig - elméletileg - beletoltak 3000 milliárdot.

"Most pedig lényegesen jobb mindenkinek gazdaságilag. "

Pl mennyivel jobb azoknak az embereknek, akik trafikosok voltak évtizedekig, aztán a helyi fideszes képviselő kapta a koncessziót?

Na ezt a dumát lökd Szabolcsban, Borsodban, Hevesben, Békés megyében, vagy Baranyában!

neko1967 2018.02.12. 11:34:02

@Kovacs Nocraft Jozsefne:
A közigazgatásban hiány van a képzett jogászékból! De 2010 az aktivistákat vették fel.....

Kovacs Nocraft Jozsefne 2018.02.12. 11:42:04

@neko1967:

Hm. Ez esetben a nem túl jól menő ügyvédek vajon miért nem mennek a közigazgatásba?

Továbbá önmagad ellen is érvelsz. Ha a közigazgatásban van csak hiány (mert máshol biztos nincs!), akkor ezt a hiányt a visszafogott képzés is képes fedezni, főleg akkor, ha tekintetbe vesszük a jogász- és ügyvédszakma túltelítettségét. Vagyis nem volt hibás lépés a jogi oktatás fizetőssé tétellel való visszafogása.

FCUK18 2018.02.12. 11:46:42

akivel egy hivatalban lévő miniszterelnök vitázik, az kihívó. kihívó jelenleg nincs, akkor kivel vitázna? az meg nem érdeke, hogy valakit felemeljen maga mellé.

ennyire egyszerű az egész.

citrix 2018.02.12. 12:08:32

Jó Vezetőhöz méltóan (ahogyan egy autokráciában illik) péntekenként nyilatkozik a nemzeti hazugsággyár rádiórészlegén a mikrofonállványnak. Abban benne van minden aktuális agymenése. Nem áll szóba semmilyen más orgánummal, pláne ellenzékivel.

Kovacs Nocraft Jozsefne 2018.02.12. 12:19:24

@citrix:

Nemrég voltak a szuperdemokratikus, véletlenül sem diktatórikus Németországban Bundestag-választások. Nézz utána, kikkel folytatott Merkel televíziós vitát.

Pedig ugye a magyar ballib oldal számára Merkel a demokrácia mintaképe, úgy-e?

citrix 2018.02.12. 12:27:46

@Kovacs Nocraft Jozsefne: A narancsnyikok (fakóvörösök) mindig keresnek egy teljesen más országot hogy Orbánt mentegessék. Mi közünk a Bundestaghoz ezt nem vágom. Ez itt Magyarország, itt kellene a regnáló miniszterelnöknek (aki olyan hű de bátor Brüsszellel szemben) az újságírók és a választáson induló pártok által delegált kihívóknak megfelelnie. Ő közpénzből alkalmazott ember akinek kutya kötelessége a kérdésekre felelnie. Jobb helyeken legalábbis.

felső határ nincs 2018.02.12. 12:49:56

@citrix: Orban minden kerdesre felel a sajat valasztoinak.

A ballibek fel millio valasztojara semmi szuksege, beszeljen veluk a soros!

MUUUUUUhahahhahahhahaa

neko1967 2018.02.12. 12:56:21

@felső határ nincs:
Buta ember!

A csuti mini dúcse minden választó miniszterelnöke - sajnos -, nem csak a fidess-hívőké!
A miniszter szó jelentése "szolga"! A köz szolgája! Amelyik politikus ezt nem érti, az takarodjon a politikából!

különvélemény 2018.02.12. 13:05:49

@neko1967: "jogi és társadalom tudományi karokat. Nem kell ide annyi gondolkodó ember"

Nincsenek is nagyobb gondolkodók a világon, mint a zugügyvédek, néprajzosok, művtörisek...

LOL

citrix 2018.02.12. 13:06:34

@felső határ nincs: Eszed annyi amennyi látszik belőle, max. a kocsmáig vezető utat ismeri valamint beleégtek a pártpropaganda Soros plakátjai. Kár hogy Soros pénzéből nevelkedett Orbán és akkor valahogy szívesen elfogadta az adományt.

Kovacs Nocraft Jozsefne 2018.02.12. 13:07:43

@citrix:

"A narancsnyikok (fakóvörösök) mindig keresnek egy teljesen más országot hogy Orbánt mentegessék. Mi közünk a Bundestaghoz ezt nem vágom. Ez itt Magyarország"

Érdekes, más esetekben mégis mintaképnek állítjátok be pl. Németországot.

Amúgy nagyon bájos, hogy TE/TI akarjátok megmondani, mi a demokrácia, fittyet hányva a nálunk erősebb demokratikus hagyományokkal rendelkező országokra (Németország a 2. vh. óta, GB, USA).

Szóval nem az a demokrácia, ami ezekben az országokban van, hanem az, ami nem Orbán. :)

neko1967 2018.02.12. 13:10:03

@különvélemény:
Mondok néhány zugügyvédet: orbán, kövér, áder

felső határ nincs 2018.02.12. 13:17:03

@citrix: Akkor igen, most meg nem.

Ti most is szivesen elfogadnatok csak losszereknek Soros semmit sem ad!

2018.02.12. 13:17:50

@Kovacs Nocraft Jozsefne: Há' kérem ezt úgy mongyák, hogy pragmatikus politikus...

neko1967 2018.02.12. 13:25:13

@különvélemény:
A zugügyvéd az aki jogi diploma birtokában, de ügyvédi kamarai tagság nélkül ügyvédként praktizál!

A felsoroltak nem ügyvédek hanem jogi diplomát szerző egyének, de teljesen elfelejtették amit a jogi karon tanultak!

citrix 2018.02.12. 13:27:58

@felső határ nincs: Orbán konkrétan Soros pénzen (is) lett az ami. Ez tény.

felső határ nincs 2018.02.12. 13:28:52

@citrix: Ha igy lenne nem tamadnak Orr bant a sorosistak.

Kovacs Nocraft Jozsefne 2018.02.12. 13:31:50

@citrix:

Na és? Ettől már egy egész életében Soros szekerét kellene tolnia?

citrix 2018.02.12. 13:34:02

@Kovacs Nocraft Jozsefne: Konkrétan pont az USA szerint épített ki autokráciát Orbán. Ami nem azonos a demokráciával, csak szólok. Merkel nyíltan utálja a Vezért, nem is csinál titkot belőle mennyire értékeli ténykedését. Aki Orbánt szereti: Putyin (a KGB szovjet ezredese, a Kreml keletnémet helyettes helytartója volt), Erdogan, a török diktátor. Messze vannak térben és gondolatvilágban az általad felhozott nyugati országoktól.

citrix 2018.02.12. 13:35:22

@Kovacs Nocraft Jozsefne: Becsípődött ez a Soros, nem tudsz szabadulni tőle. Remélem van a plakátokból egy otthon is hogy nézegesd lefekvés előtt.

project640 2018.02.12. 13:42:51

@Kovacs Nocraft Jozsefne: mielőtt nagyon belelovalod magadat, hogy a végén kihozod, hogy a magyar a mintademokrácia, az alábbi linket 10 mp alatt találtam

www.ardmediathek.de/tv/ARD-Sondersendung/Das-TV-Duell-Merkel-gegen-Schulz/Das-Erste/Video?bcastId=3304234&documentId=45652922

2018.02.12. 13:44:04

@citrix: Furák ezek a balos/liberális népek... a még feledésbe nem merült időkben szemüket Moszkvára vetették, most Nyújork van a fókuszban..mindig kell egy alfahím, aki után nyelvcsóválva-faroklengetve loholhatnak...

citrix 2018.02.12. 13:45:45

@felső határ nincs: Konkrétan kik a "sorosisták"? Kérlek nevezd meg őket ha ilyen mérhetetlen ésszel áldott meg az anyatermészet.

citrix 2018.02.12. 13:47:11

@Womb Raider: Mondja ezt Putyin pincsije. :-)))

felső határ nincs 2018.02.12. 13:51:13

@citrix: sorosista mindenki a fideszen kivul

project640 2018.02.12. 13:51:15

@Kovacs Nocraft Jozsefne: az ilyen embereknek, mint te az a bajod, hogy nem fejlődött ki az agya, és az M1-en szocializálódnak, meg Bayer Zsolti-n .... akiket eddig nem is érdekelte pl. a Jobbik címere, de a Ripost iszlámozó cikkére, egyből egyszerre hörgik, hogy török félhold van Vonáék címerében .... nagyon buta/buták vagyok! ... kajázzátok az álhíreket, és hiába dobnak ide be 10 linket csak az elmúlt hét Fideszes hazugságairól, veled nem lehetne értelmesen vitatkozni pro/kontra ... elvakult vagy, hívő vagy, aki olyan alapvető igazságokat nem vesz, észre, hogy mi a különbség egy német politikai berendezkedés és egy magyar között .... akik azt hörgik éjjel/nappal, hogy a nyugatot elárasztották a migráncsok, és az utcán erőszakolják a nőket ..... ezzel szemben a szomorú igazság az, hogy még az arabokkal teli Franciaországban is 6oda 7ede a 100ezer főre számolt gyilkosságok aránya, mint Orbán mintaállamában, Oroszországban .... pedig csak 2 perc kéne, és meg lehetne tudni az igazásgot, de a te fajtád nem akarja tudni, mert számotokra 1 igazság létezik , az pedig Orbán Viktoré

citrix 2018.02.12. 14:10:19

@felső határ nincs: "sorosista mindenki a fideszen kivul "
Ez az, helyben vagyunk. Rákosi a következő doktrínát nyilatkozta: "Aki nincs velünk az ellenünk van." kedves éveket hozott az országra ez a gondolat. Annyi különbség azért talán van hogy Rákosit nem pénzelte az általa gyűlölt Horthy rendszer az illegalitás éveiben.

GyMasa 2018.02.12. 14:14:05

@project640:
A békés Svedországban pedig már a hadsereg bevetését fontolgatják az elharapódzott maffai bűnözés miatt.
TUdod, ott, ahol nincsenek is No-Go zónák.
www.reuters.com/article/us-sweden-violence/swedish-pm-does-not-rule-out-use-of-army-to-end-gang-violence-idUSKBN1F629L
És, milyen érdekes, hogy a Zindexen erről semmi nincs.
Ja, és az is milyen érdekes, hogy 2016 óta "nincsenek" statisztikák erről Svédországban.
Vajon miért?
Aztán vannak mérdekes dolgok Svédországban is.
barenakedislam.com/2018/02/08/swedish-police-in-full-retreat-as-they-flee-muslim-migrant-areas-following-series-of-grenade-attacks/

project640 2018.02.12. 14:27:05

@GyMasa: látod ez a baj ...., hogy beszélünk Orbánról, a hazugságairól, a mai magyar helyzetről, a maffiaállamról, te pedig bedobsz egy linket (ami tény, hogy súlyos, nagyon súlyos probléma ma Svédországban), aminek büdös köze nincs Magyarországhoz .... vagy felteszem neked a kérdést, hogy azért , mert a Fidesz kiáll amellett, hogy ne fogadjunk be senkit (mellesleg nem igaz, hiszen letelepedési kötvénnyel 20k fölött, magyar igazolvánnyal 4k fölött, illegális magyar vízumokkal 7 k fölött engedett be nem EUs lakosokat az EU területére, és ezek közül bizonyíthatóan sok száz masszív bűnöző!!!!!!), akkor minden el kell nézni? nem beszéhetek oktatásról, egészségügyről, Polt Péterről, Rogánról ...., mert akkor migráncssimogató vagyok!!!!?????
A Fidesz számára két ember létezik: te, akinek elég a látszólagos védelem, és ezért azt is eltűrödm hogy a hátadon fát vágjának, meg mindenki más, aki hazaáruló, Soros-bérenc .... szóval, ha értelmesen akarsz velem vitázni, akkor nekem ne Svédországi linkeket dobjál ide, mert visszakézből dobok neked olyan orosz linket, amiben a hadsereg utasítására a kaukázusban falvakat rombolnak le

GyMasa 2018.02.12. 14:30:18

@citrix:
Mondjuk, akkor aért azt is említsük meg, hogy semmivel nem különb az ellezéki narratíva sem, hiszen az pedig mindenkit, aki nem szavaz rájuk, azt "fideszbirkának" (vagy az éppen aktuális néven) nevezi.

neko1967 2018.02.12. 14:35:53

@GyMasa:
Hazudozni tudsz fidess troll!

1. Bandaharcokról szól a reuters cikk és nincs benne szó a no-go zónákról és a migráncsokról.
Tudom, hogy a Tetovált lány fikciós regény, de az írója Svédország egyik legjobb tényfeltáró újságírója volt. A regényekből kiderül, hogy a svédeknél vannak a született svéd bűnözői körök, a balti államból származók, közép-európaiak és a legkeményebbek és legveszélyesebbek az oroszok! A cikkben van szó kábítószerről, védelmi pénzekről prostitúcióról. Terroristákról? Egy betű se! Egyébként érdemes elolvasni a svéd futballsztár, Zlatan Ibrahimovics önéletrajzi könyvét! Malmő elég kemény hely volt tinédzser korábban is, pedig hol volt még akkor a migráncshullám!

2. A második "cikk" igazi fakenews! Az értelmes dolgok az oldal jobb szélén lévő reklámok!
Idézem:
"Gyönyörű lány készen áll a flörtölésre"
"A legfiatalabb lányok itt keresnek tapasztalt embereket"
"A forró lányok tapasztalt férfiakat keresnek"

3. A svéd titkosszolgálat szerint a Svéd Királyságot legjobban fenyegető veszély nem a migráncsok, nem a szervezett bűnözők, nem a terroristák, hanem Oroszország! Annyira komolynak tekintik a veszélyt, hogy ismét be akarják vezetni a kötelező katonai szolgálatot!

project640 2018.02.12. 14:43:10

@GyMasa: ha valaki 2010-ben a Fideszre szavazott azt maximálisan megértem, de aki 2018-ban a Fideszre szavaz, az 2 féle ember : aki a Fideszből él, és aki , annyira ostoba, buta, hogy nem érdekli, hogy mennyi a fizuja, nyugdíja, elvhűen csak a Fidesz, számára....
szóval igen, a kérdésdre a válasz, aki ma a Fideszre szavaz, az MIND!!!!!!!!!!!!!!!!!!! birka!!!!!!!!!!!

citrix 2018.02.12. 14:48:29

@GyMasa: Nagy tévedés. A fidesz néhány idióta baromtól bűzlik akiknek semmi se drága és gátlástalan gazemberek. Ők diktálnak ellentmondást nem tűrve. A fideszben ismerek számos rendes, korrekt és tisztelni való embert akivel el tudnám képzelni az ország vezetését és szívesen szavaznék rájuk. A jelenlegi, Orbán és néhány hasonló kvalitású személy vezette autoriter rendszerrel kizárt részemről bármilyen együttműködés.

GyMasa 2018.02.12. 14:50:24

@project640:
...hogy beszélünk Orbánról, a hazugságairól, a mai magyar helyzetről, a maffiaállamról,...
Ahha, és akkor ez mintha nem pont erről szólna.
" project640
2018.02.12. 13:51:15
.. akik azt hörgik éjjel/nappal, hogy a nyugatot elárasztották a migráncsok, és az utcán erőszakolják a nőket ..... ezzel szemben a szomorú igazság az, hogy még az arabokkal teli Franciaországban is 6oda 7ede a 100ezer főre számolt gyilkosságok aránya, ..."
Te mondtál egy példát, csak úgy a saját álláspontodról, én meg írtam egyet, ami megcáfolta.
Ami a letelepedési kötvényt illeti:
www.parlament.hu/irom40/15714/15714-0001.pdf
Nagyrészt Kinaiak jöttek így az országba.
...nem beszéhetek oktatásról, egészségügyről, Polt Péterről, Rogánról ....,
De arról beszélsz, amiről csak akarsz, de igazán jó lenne legalább a pártatlanság látszatát fenntartani.
Tudod, pl. a változatosság kedvéért el lehetne azt is fogadni, hogy vannak dolgok, amit a fidesz éppen jól csinál. Nem kötelező, de hidd el, így nem zárod el magad az érdemi vitától.
Amit te, meg a többi, 1ghost féle elvakult alak csinál, az többet árt az ügynek, mint amennyit használ.
... mert akkor migráncssimogató vagyok!!!!?????...
Ezt én nem mondtam, és nehogy túlságosan belehergeld magad ebbe a témába!
...A Fidesz számára két ember létezik: te, akinek elég a látszólagos védelem, és ezért azt is eltűrödm hogy a hátadon fát vágjának, meg mindenki más, aki hazaáruló, Soros-bérenc..
Látod, lófaszt se' tudsz rólam, azt máris ítélkezel.
Ez nem túl előnyös tulajdonság.
...Szóval, ha értelmesen akarsz velem vitázni...
Abban erősen kételkedem, hogy erre lenne bármilyen esély is.
De, nyitott vagyok rá, hogy megcáfolj!

project640 2018.02.12. 14:54:47

@neko1967: egyébként szerintem az alábbi link ad egy átfogó képet a témáról, amiről beszélgetünk
www.government.se/articles/2017/02/facts-about-migration-and-crime-in-sweden/

pl. nagyon fontos, hogy pl. a svédországi nők elenni erőszak, azért nőtt meg, mert egyszerűen szigorúbban nézik, mint eddig, és máshogy regisztrálják, mint pl. Magyarországon

és még valami .... nekem egy svéd köztisztviselő szava 1000x-szer hihetőbb, mint bármely Fideszes szennylap hazugsága .... persze, ha valaki szerint ez csak egy vélemény, meg azis (tehát egyenlően súlyoz a hírforrások között), aszerint pl. az UFÓ-k már a hátsó kertben vannak .... szerintem alapvető műveltség, és kritika kell ahhoz, hogy tudjunk súlyozni a hírforrások között ... aki erre képtelen, az a Fideszes birka!!!!!!! (hát ismét előjött ez a szó)

GyMasa 2018.02.12. 14:57:33

@neko1967:
...1. Bandaharcokról szól a reuters cikk és nincs benne szó a no-go zónákról és a migráncsokról...
Értem, és nyilván kizárt, hogy esetleg a migránsok "bandáznak" Svédországban, ugye?
Mert az is csak véletlen egybeesés, hogy pont azóta van ezzel probléma, amióta Svédország befogadott 300 000 migránst?
Azok, szerinted hol vannak egy 10 milliós országban?
...2. A második "cikk" igazi fakenews!...
Tényleg?
Azta' És ezt így, elsőre kiszúrtad?
Kemény vagy!
...Az értelmes dolgok az oldal jobb szélén lévő reklámok!...
Jah, akinek vannak ott reklámok...
Ad-Blocker.
...3. A svéd titkosszolgálat szerint a Svéd Királyságot legjobban fenyegető veszély nem a migráncsok, nem a szervezett bűnözők, nem a terroristák, hanem Oroszország!....
És milyen mértékben a "legfenyegetőbb" belpolitikai probléma, Oroszország?
Az külpolitika, OK?
De, szívesen látom a linket a Svédország legfenyegetőbb belpolitikai problémáiról.

project640 2018.02.12. 14:58:21

@GyMasa: ok, akkor nézzük: 2010-ben a Fidesz a leadott összevazatók 44%-át megkapva 2/3-al elkezdte iránytani az országot, 2011-ben azt hazudta, hogy a manyupok lenyúlják a pénzt, és megfenyegetett mindenkit, hogy ha valaki nem lép vissza az államiba, az nem kap nyugdíjat (így elvettek 3000 milliárd megtakarítást az emberektől), ..... folytatom, de légyszi reagálj a fentiekre

GyMasa 2018.02.12. 14:58:28

@project640:
.. aki ma a Fideszre szavaz, az MIND!!!!!!!!!!!!!!!!!!! birka!!!!!!!!!!! ...
OK, majd meglátjuk, hogy válik be ez a stratégia április 8-án.

project640 2018.02.12. 14:59:43

@GyMasa: ha ma valaki a Fideszre szavaz, a Fideszre teszi az ikszet ---- igen, azt (és lehet miattam Nobel díjas kutató) birkának/ostobának tartom .... és ezért még csak elnézést sem fogok kérni

project640 2018.02.12. 15:01:30

@GyMasa: sehogy ... a Fidesz nyer 2/3----, de ez mit bizonyít? , ha a következő orosz választásoknál elmegy 80% ember, és 99% Putyinra szavaz, az mit bizonyít? ... remélem érted miről beszélek

GyMasa 2018.02.12. 15:06:10

@citrix:
...Nagy tévedés...
EMber, csak, amióta leírtam, 2 egysejtű csinálta pontosan azt, amit írtam.
(mármint a fideszbirkázást)
Tudod, szerintem az a mentalitás, hogy odamegyek valakihez, hogy
"Te fasz, szavazzál ráz, mert ha nem teszed, akkor birka vagy!"
Szerinted hány embert fog majd a fidesz ellen szavazásra bíztatni?
Ez most komolyan érdekel ám!
Ugyanis ebben ki is merül a teljes ellenzéki naratíva,
Meg abban, hogy fikázzák az összes pártot, aki nem hajlandó beállni az eleve bukott stratégia mőgé, ami már 2014-ben is bizonyította, hogy nem vezet sikerre.
... A fidesz néhány idióta baromtól bűzlik akiknek semmi se drága és gátlástalan gazemberek....
EZ nyilván így van, de ezt azért el lehet mondani MINDEGYIK politikai formációról.
Csak annyi a különbség, hogy a kicsit _MÉG_ nem voltak a mézesbödn közelében, így róluk _MÉG_ nem derült ki semmi ilyen.
De, hidd el, BÁRMELYIK politikai formációban lesz majd valaki, aki lopni fog.
Az egyetlen kérdés, hogy kiveti-e majd magából a szart akkor az a párt.
... Ők diktálnak ellentmondást nem tűrve....
Ja, a politika már csak ilyen. az erősebb kutya...
... A fideszben ismerek számos rendes, korrekt és tisztelni való embert akivel el tudnám képzelni az ország vezetését és szívesen szavaznék rájuk...
Én senkit nem ismerek, szóval, előrébb álsz ezzel, mint én.
...A jelenlegi, Orbán és néhány hasonló kvalitású személy vezette autoriter rendszerrel kizárt részemről bármilyen együttműködés...
Ez OK!
Akkor szavazz arra, akiknek a legszimpatikusabbnak látod a programját!
Hiszen így működik a demokrácia.

GyMasa 2018.02.12. 15:07:42

@project640:
..légyszi reagálj a fentiekre ...
Mire is pontosan?

project640 2018.02.12. 15:10:27

@project640: csak az elmúlt napok
www.nytimes.com/2018/02/10/world/europe/hungary-orban-democracy-far-right.html?referer=
www.theguardian.com/world/2018/feb/12/how-hungarian-pms-supporters-profit-from-eu-backed-projects
www.politico.eu/newsletter/brussels-playbook/politico-brussels-playbook-green-jihadist-mep-avramopoulos-bribery-saga-latest-erdogan-hits-the-bottle/

tudod a Fideszbe az az egyik legunorítóbb, hogy miközben a 'keményen dolgozó magyar kisembert' folyamatosan Brüsszelnek feszíti, addig a Fidesz maffia milliárdokat tesz el a zsebekbe .... félelmetesen undorító .... , úgyhogy mégegyszer mondom, aki ma a Fideszre szavaz az egy birka!!!!

project640 2018.02.12. 15:13:02

@GyMasa: tudod részben igazad van, mindenhol vannak szemetek ... DE!!! a Fidesz tette államilag vezérelté a lopást!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ... és egy nagy különbség

ma Magyarországon maffiaállam van!

GyMasa 2018.02.12. 15:15:53

@project640:
Azért, ez a cikk egy kicsit sántít...
Nem volt furcsa, hogy majdnem mindegyik pontban az adatok véget érnek 2015-ben, amikor az egész elkezdődött?
Arról már nem is beszélve, hogy a legtöbb pontban valami olyasmi van, hogy "igen, de.."
Szóval, engem ez a "jelentés" nem győzött meg arról, hogy nincs gond.
Hiszen, pont arról az időszakról hallgat gyanúsan, ahol a probléma teljes nagyságában fennállt.
Ne feledd, hoyg 2015-ben a krízis csak szeptember után szabadult el, és még így is kimutatható hatással volt a statisztikákra.

GyMasa 2018.02.12. 15:16:44

@project640:
...manyup bedarálás ...
Óh, értem! EZ nagyon bonyolult téma, hogy most itt kifejtsem.

project640 2018.02.12. 15:21:14

@GyMasa: én egy szóval sem mondtam, hogy a migráció nem probléma ... sőt!!!! nagyon is kell vele foglalkozni, de nem úgy, ahogy a Fidesz teszi, hogy SZÁNDÉKOSAN egybemossa a nigériai migráns-t, a szír menekülttel!!!!!!!!!!!!!! ..... na ez a hányinger .... gyakorló apukaként mondom, hogy összeszorult a szívem a családos szír háborús menekültek látványától, és látva honfitársaim gyűlölködő (gyerekek ellen szóló) szavait, megrendített, megdöbbentett ...... könyörgöm -és most minden politikai felhang nélkül- 1300 általunk kiválaszott embert nem tudtunk volna befogadni!!!???? .... hányingerem van a Fidesztől!!!!! gyűlöletet hint minden nap, bemcsokol ártatlan embereket, és ezt olyan mocskos arroganciával, cinizmussal teszi, ami utoljára Rákosi tett

project640 2018.02.12. 15:23:16

@GyMasa: akkor ne beszéljünk róla
akkor beszéljünk a legújjabról: ELIOS .... kiváncsian várom a reakciódat (nem csodákoznék, ha ezt is skipelnéd)

neko1967 2018.02.12. 15:23:57

@GyMasa:

Szövegértéssel problémáid vannak!

Zlatan Ibrahimovics kb 20 éve volt tinédzser és már akkor komoly balhék voltak Malmőben.
Persze, migráncsok is bandázhatnak Svédországban. Pl. oroszok, lengyelek, magyarok ........
A svédek mindig is befogadó ország voltak, pl befogadtak második világháború idején dániai zsidókat, 56-ban magyarokat, délszláv háború idején horvátokat, bosnyákokat, szerbeket. Valahogy mindig megoldották!

Egy oldal komolyságát az is jellemzi, hogy kik és mit hirdetnek rajta...... Az egy fakenews oldal!

"A svéd titkosszolgálat szerint a Svéd Királyságot legjobban fenyegető veszély nem a migráncsok, nem a szervezett bűnözők, nem a terroristák, hanem Oroszország!....
És milyen mértékben a "legfenyegetőbb" belpolitikai probléma, Oroszország?
Az külpolitika, OK?
De, szívesen látom a linket a Svédország legfenyegetőbb belpolitikai problémáiról. "

Itt már komoly problémáid vannak a szövegértéssel!

"A svéd titkosszolgálat szerint a Svéd Királyságot legjobban fenyegető veszély nem a migráncsok, nem a szervezett bűnözők, nem a terroristák, hanem Oroszország! Annyira komolynak tekintik a veszélyt, hogy ismét be akarják vezetni a kötelező katonai szolgálatot!"

Nincs kül- vagy belpolitikai veszély! Veszély van mely a svéd titkosszolgálat szerint a Svéd Királyság létét veszélyezteti!

Egyébként ezek a "fakenews" migráncs hírek sokszor visszavezethetők az orosz titkosszolgálatok tevékenységére.
2016-os hír
"Oroszország a pszichológiai hadviselés eszközeivel próbálja befolyásolni a svédországi politikai döntéseket - tűnik ki a svéd titkosszolgálat (SAPO) csütörtökön nyilvánosságra hozott évkönyvéből.
Titkosszolgálat: Svédország orosz propaganda célpontja
Anders Thornberg, a svéd titkosszolgálat vezetője. (Fotó: Reuters)

Moszkva szélsőséges mozgalmakat támogat és célzottan hamis információkat terjeszt Svédországban - olvasható a Stockholmban megjelent évkönyvben. "Eszköz mindehhez például az orosz médiavállalatok propagandája, amelynek célja, hogy befolyásolja a valóságról alkotott képünket" - mondta Wilhelm Unge, a svéd titkosszolgálat vezető elemzője. Példaként Unge egy hamisított levélre hivatkozott, amelyet állítólag Peter Hultqvist védelmi miniszter írt alá, és amiben Ukrajnának svéd fegyverek eladására tettek ajánlatot.

A skandináv állam hírszerzése szerint több mint egy tucat, Svédországban dolgozó orosz diplomata titkosügynökként tevékenykedik.

Az orosz nagykövetség személyzetét tavaly felszólították arra, hogy hagyják el az országot, ugyanakkor más ügynökök küldöttségek tagjaiként, illetve vállalatok és légitársaságok dolgozóiként érkeznek Svédországba - véli a SAPO.

neko1967 2018.02.12. 15:26:55

@GyMasa:

"...manyup bedarálás ...
Óh, értem! EZ nagyon bonyolult téma, hogy most itt kifejtsem. "

Hát igen az emberek csalárd módon megtévesztése, és a pénzük kicsalása nagyon "bonyolult" dolog!

Kovacs Nocraft Jozsefne 2018.02.12. 16:28:07

@citrix:

"Merkel nyíltan utálja a Vezért, nem is csinál titkot belőle mennyire értékeli ténykedését. "

Lehet, de nem ez a lényeg. Azt írtam, hogy nézz utána, vajon Merkel hány párt vezérével folytatott TV-vitát a kampány során. Aztán ezután ekézd Orbánt.

Kovacs Nocraft Jozsefne 2018.02.12. 16:29:26

@citrix:

Kiskócsag, nem én hoztam fel Sorost, "akinek a pénzén (is) Orbán nevelkedett". Annak szólj be, aki eredetileg felhozta a Sorost. Esetleg a kedves családtagjaidnak.

Kovacs Nocraft Jozsefne 2018.02.12. 16:30:52

@project640:

Mégis melyik magyar párt áll olyan közel támogatottságban a Fideszhez, mint az SPD a CDU/CSU-hoz?

Kovacs Nocraft Jozsefne 2018.02.12. 16:32:34

@project640:

"az ilyen embereknek, mint te az a bajod, hogy nem fejlődött ki az agya"

Ja, bocsáss meg, hogy egyáltalán szóltam hozzád. A stílusod nem üti meg a mértéket, sorry.

GyMasa 2018.02.12. 19:19:31

@GyMasa:
OK, akkor a véleményem a MANYUP-ról (BOcs, de orvoshoz kellett mennem)
1., Nekem még mindig megvan a MANYUP pénzem, mert én nem engedtem anno elvenni.
2., Érdekes módon, azóta, hogy "megvédték a pénzemet", pl majdnem a duplájára nőtt a megtakarítás összege, holott, amig nem volt megvédve, nagyon minimálissal, vagy semennyivel nem nőtt az az összeg, az évente befizetett részen felül.
3., Anno Orbán azt kérte az EU-tól, hogy vehessen fel tovább hitelt a manyup fenntartásához, ami miatt az EU beintett neki, így megszüntette a rendszert.
4., A megszüntetéssel nem értek egyet.
5., Viszont abban a formában, ahogy a szocik működtették, na az teljesen felesleges volt.
Kizárólag egy pénzszivattyú volt az Európai biztosítók zsebeinek a tömésére.
És, az egyik legfényesebb iskolapéldája annak, hogy a szocik hogyan lopták meg az ország népét.
(Illetve lehet, hogy csak simán inkompetensek voltak, de azzal meg az a probléma, hogy hízlalták volna a biztosítókat, aztán 30 év múlva derült volna ki, hogy "hoppá, nincsen pénz" és lehetett volna ismét az államnak nyugdíjat fizetnie.
6., Nem kis része volt benne, hogy az államadósság a 2002-es 53%-ról felszaladt a 2010-es 80%-ra.
7., Én, alapvetően a feleős. fenőtt viselkedést, és az öngondoskodást mindig sokra tartom, de a MANYUP rendszer az eredeti formájában egy szar konstrukció volt.
8., Érdekes módon, a jelenlegi "szigorú" követelményekkel, és az igencsak megcsappant állománnyal is megéri a biztosítóknak az üzlet.

GyMasa 2018.02.12. 19:31:34

@project640:
..én egy szóval sem mondtam, hogy a migráció nem probléma ... sőt!!!!
Pedig nagyon úgy tűnt.
... nagyon is kell vele foglalkozni, de nem úgy, ahogy a Fidesz teszi, hogy SZÁNDÉKOSAN egybemossa a nigériai migráns-t, a szír menekülttel!!!!!!!!!!!!!! .....
OK, és, szerinted hogyan válogatták volna szét őket 2015-ben a nyitott Szerb-Magyar határon szabadon grasszáló tömegből?
Azokról, akiket nem is ellenőriznek, elég nehéz megmondani, hogy szírek-e, vagy nigériaiak.
Arról már nem is beszélve, hoyg az "Asylium shopping", meg a "No fingerprint Germany"-t skandáló, magát Juszufnak híva, 17 éves, és Január 1-én született embereket én még akkor sem tekintem menekültnek, ha TÉNYLEG lebombázták a feje fölül a házát.
AZ az alap, hogy együttműködik a befogadó országgal.
... gyakorló apukaként mondom, hogy összeszorult a szívem a családos szír háborús menekültek látványától...
És, egészen pontosan erre játszik rá mindenki, aki ilyen fotókat mutogat a neten.
A lelkiismeretfurdalás keltésére.
És, ezt én is gyakorló apukaként mondom. Majd, amikor a gyerek 12+ éves lesz, neked is meg fog keményedni a szíved, vagy csődbe mész az igényeik miatt :-)
... és látva honfitársaim gyűlölködő (gyerekek ellen szóló) szavait, megrendített, megdöbbentett ......
SZerintem a gyerekek ellen senki nem gyűlölködik, de az a 30 éves, magát 17-nek hazudó szír menekült, na, az gáz.
...könyörgöm -és most minden politikai felhang nélkül- 1300 általunk kiválaszott embert nem tudtunk volna befogadni!!!???? ....
2017.ben befogatunk 1291 menkültet, akik - betartva a hatályos jogszabályokat - benyújtották a kérelmüket elbírálásra a magyar határon. És, 2018-ban is be fogunk fogadni valamennyit, és az eémúlt évtizedekben is befogadtunk mindig menkülteket.
Amit a fidesz nem akar, az az, hogy az EU erőltessen ránk - most csak - 1294 menekültet, ami ugye, mivel megszavazták már a "nem kvóta" menekült szabályokat, tulajdonképpen BÁRMENNYI is lehet.
És, Orbán most nem enged, mert így nem lehet majd később arra hivatkozni, hogy "dehát az első 1300at átvettétek".
...hányingerem van a Fidesztől!!!!! gyűlöletet hint minden nap, bemcsokol ártatlan embereket, és ezt olyan mocskos arroganciával, cinizmussal teszi, ami utoljára Rákosi tett...
MOndjuk nem kellene magadat ezen ilyen szinten idegesíteni, mert ez nem használ senkinek.

GyMasa 2018.02.12. 19:34:44

@project640:
...akkor beszéljünk a legújjabról: ELIOS .... kiváncsian várom a reakciódat (nem csodákoznék, ha ezt is skipelnéd) ...
Ezt viszont még tényleg nem láttam, hogy mi van a jelentésben, és mi is pontosan a vád.
ÉN rosszul vagyok a korrupciótól az országban.
AZt viszont a fidesz javára lehet írni, hogy legalább tanusít annyi önmérsékletet, hoyg az EU-s pénzekből lopnak, és nem közvetlenül az államadósságot, ahogy a szocik tették.
Én, annka vagyok a híve, hogy fel kell jelenteni akit gyanúsan részt vett korrupcióban, és törvény elé állítani.
És, aztán majd kiderül, hogy bűnös volt-e, vagy sem.

2018.02.13. 06:27:57

@citrix: "Mondja ezt Putyin pincsije. :-)))"

Van némi különbség .. ha valaki üzletel valakivel és aközött, ha valaki az utasításait várja valakinek.. már, ha érted, mire gondolok. A ballib brigád folyton a határokon túlra, távolra tekintget. A 'nyugatnak' akarnak éppen aktuális módon megfelelni, oda puncsolnak. A menekültek sorsáért agódnak, a tadzsik buzik jogaiért protestálnak.. valahogy csak a határon inneni emberekkel nem foglalkoznak (maximum utasítgatni, egzecíroztatni szeretnék azokat..)
Szervilis /kollaboráns csapat, külföldön is csak szánalommal nézték ezt mindig.

project640 2018.02.13. 07:40:55

@GyMasa: befejezem -nem azért, mert nem lenne veled jó társalogni (végre egy 'jó' arc a másik oldalról)-, csak túl hosszúra nyúli :-(
- egy-két reakció még (aztán te is nyugodtan reagálhatsz rá, végülis nem a magyar parlamentben vagyunk, ahol az ellenzéknek nicns esélye reagálni :-( )
- szóval, ugye nem mondod komolyan, hogy bárki feljelentést tesz Tiborcz ellen, abból a Polt Péter féle megvásárolt ügyészségen lesz valami
- amikor OV 900ezer forintot vall be, akkor az egy egész ország arculköpése
- önmérséklet? hát ezt még így nem hallottam .... , számomra egy mocskos, korrupt, cinikus, arrogáns banda, ahol egy Lázár olyan mondatokat enged meg magának, hogy 'mindenki annyit ér, amennyit keres' ... miközben mélyszegénységben nőnek fel gyerekek 10ezrei, miközben 10ezer milliók mennek a semmire

migráció: talán kisgyerekes, apukás, anyukás családokat be léehetett volna engedni, ..., de volt rá példa, hogy szoptatós gyerekes anyát várakoztattak napokig!!!!!!!!!!!! .... szóval sajnállak, hogy neked megkeményedett a szíved, remélem nekem nem fog (ilyen megkeményedett szív kellett biztos, hogy félmillió honfitársunkat 3-4 hónap alatt lökjünk ki az országból 44-ben :-( .... bocs a párhuzamért, )

Kovacs Nocraft Jozsefne 2018.02.13. 12:18:26

@Womb Raider:

"külföldön is csak szánalommal nézték ezt mindig."

És megvetéssel. Az árulót még az is megveti, akiNEK az illető elárulja a térsait vagy épp a hazáját, népét.

Kovacs Nocraft Jozsefne 2018.02.13. 12:31:48

@GyMasa:

Na meg elég érdekes az a háborús "menekült" is, aki csak Németországban vagy Svédországban érzi magát eléggé biztonságban. A nálunk menedéket kapott 1291 nagy része is elhagyta már Magyarországot, van tippem, milyen irányban távozhattak.

"SZerintem a gyerekek ellen senki nem gyűlölködik, de az a 30 éves, magát 17-nek hazudó szír menekült, na, az gáz."

A felnőtteket sem gyűlöli senki, max. néhány elvakult. Attól még nem gyűlölöm őket, hogy látom az itt-tartózkodásul veszélyeit, és ezért nem akarom, hogy ide jöjjenek.

1) Segíteni nem csak Európán belül lehet, nem csak - és főleg nem! - befogadással.

2) A segítségnyújtásnak is meg kell legyenek a korlátai. Az nem segítség, ha velük együtt a problémáikat, a konfliktusaikat, az egymás elleni gyűlöletüket, erőszakukai is importáljuk.

Egyébként figyeld meg, ma már a ballib oldalon sem divat direktben dícsérni a migrációt. Az "érvelés" ma már úgy kezdődik, hogy ő sem támogatja a migrációt, DE... És ezután jön az EU felső korlát nélküli betelepítésének magasztalása.

Kovacs Nocraft Jozsefne 2018.02.13. 13:18:57

@GyMasa:

"Majd, amikor a gyerek 12+ éves lesz, neked is meg fog keményedni a szíved, vagy csődbe mész az igényeik miatt :-)"

Németországban konkrétan konkrétan a német szegények, hajléktalanok ellátását fogták vissza a "menekültek" miatt. Hajléktalanszállók nem épülnek meg vagy csak kisebb/kevesebb. Esetleg "menekülteket" költöztetnek be. Miközben a sokgyerekes és persze dolgozni nem akaró Ahmed és családja a német állam által fizetett német ügyvéddel perli a német államot, mert nem elég nagy a lakás, amit az állam bérel neki - és persze fizet helyette.

Kovacs Nocraft Jozsefne 2018.02.13. 13:23:07

Ja, és közvetve német családok tízezreinek élete vált nehezebbé, mert az állam sokszor többet fizet a bérbeadóknak, mint amennyit eddig a német bérlő fizetett. Így a német bérlő dönthet: vagy többet fizet, vagy a tulajdonos a "menekültnek" adja ki a lakását. De olyat is olvastam, hogy gyerekes anyát tettek ki a szociális bérlakásból, mert az állam "menekültet" költöztetett be helyette.

Lehet, ezek nem gyakori esetek, de a közhangulatot akkor is rontják.

GyMasa 2018.02.13. 18:26:59

@project640:
...- szóval, ugye nem mondod komolyan, hogy bárki feljelentést tesz Tiborcz ellen, abból a Polt Péter féle megvásárolt ügyészségen lesz valami...
Ezt a nézőpontot nem tudom elfogadni!
Akinek tudomása van bűncselekményről, az tegyen feljelentést!
Igen, lehet, hogy elmeszeli az ügyészség, de TE akkor is megtetted a részedet a folyamatban. Ha nem lesz belőle semmi, akkor meg az már nem a te hibád.
...- amikor OV 900ezer forintot vall be, akkor az egy egész ország arculköpése...
Azt nem gondolod, hogy esetleg őt TÉNYLEG nem a pénz motíválja?
Bazz, végülis egy komplett országnak a majdnem mindenható ura!
(Tudod, D209-es Péter is nem pénzért játszotta francia kézre majdnem a teljes magyar közműhálózatot, nem, neki egy francia becsületrend kellett)
...- önmérséklet? hát ezt még így nem hallottam .... , számomra egy mocskos, korrupt, cinikus, arrogáns banda, ahol egy Lázár olyan mondatokat enged meg magának, hogy 'mindenki annyit ér, amennyit keres' ... miközben mélyszegénységben nőnek fel gyerekek 10ezrei, miközben 10ezer milliók mennek a semmire...
Pedig, önmérsékletre lenne szükség, ha meg akarod szüntetni az országban a korrupciót.
Ha a képviselői oldalról ez nincs meg, akkor a fene megette az egészet.
...migráció:...
Ez a video nagyon jól elmondja, hogy miért NEM megoldás a tömeges migráció:
www.youtube.com/watch?v=LPjzfGChGlE&t=8s
Aztán, itt egy másik, szerintem nagyon jó film arról is, hogyan kellene "megoldani" a világ tűlnépesedését:
www.youtube.com/watch?v=2LyzBoHo5EI&t=6s

GyMasa 2018.02.13. 18:34:41

@Kovacs Nocraft Jozsefne:
...Németországban konkrétan konkrétan a német szegények, hajléktalanok ellátását fogták vissza a "menekültek" miatt. ..
Ez elképzelhető. Nekünk itt, a falu végében volt ilyen műanyag felfújhatós sportcsarnok, és abban lakott 220 menekült.
És, ilyenből vol mindegyik környező faluban egy.
Mondjuk, azóta már kompletten eltakarították, de amíg itt volt, azért voltak vicces esetek.
- Tömegbicskázás délután - kb 50 mentőautó
- Valaki dühös lett, és meggyújtotta a műanyag tetőt, és összerogyott az egész - 200 mentő, 100 tűzoltóautó, és az egész falu lezárva egy fél napra.
Mondjuk, azért, ahogy már másho is írtam, Merkel is megkezdte a rugalmas elszakadást az eredeti koncepciótól (ugye az iparmágnások hamar levették, hogy nekik nem üzlet az érkezett réteg, mert sem mérnökök nincsenek túl sokan közöttük, sem orvosok, és aki ideért, az is jobbára még arabul sem tud írni-olvasni, nem hogy angolul, vagy németül, és igazából sem tanulni, sem dolgzni nem akar. Később sem) És megin van "lelépési pénz", azaz, aki önként visszamegy, az kap 800 EUR-t a német államtól (Ez, ugye kevesebb, mint fél éves segélyük)
Ráadásul, az idénre már bőven 100 k új menekült alatt számítanak.
süti beállítások módosítása